Skip to content
Tags

Mossig hjärna

juli 28, 2010

Uj, uj, den här tropiska värmen med temperaturer ständigt över 30 grader börjar ta på. Jag riktigt känner hur hjärnan börjar bli mossig och inte klarar av något längre. Väderleksprofeterna har tyvärr lovat ännu varmare till i morgon. Och jag som tycker att vi verkligen är värda en regnskur.
Fläktens eviga surrande påverkar min hörsel. Numera tycker jag att allting bara durrar och brummar. Får jag krypa in i frysboxen för att överleva?

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. mumsen permalink

    Afton, håll ut det är svalare luft påkommande, två varma dagar till. Just nu har vi behagliga 17,5 gr och klockan visar snar i morgon, dags för kramg’natt o sov gott

    • inges permalink

      Jaa, försöker hålla ut. Vrider ur klänningen med jämna mellanrum! 🙂 Men i morgon MÅSTE det bli svalare för jag skall iväg på dans. Attans om vi inte kommer ner under 30 grader genast här i vår landsända.

Kommentera

