Skip to content

Laddad

januari 2, 2011

Ännu nästa vecka har jag jullov, men jobbverkligheten smyger sig obönhörligt på. Förberedelser bör göras, men några dagar ännu får jag koncentrera mig på hem och hushåll.
Nu ikväll har jag dock laddat arbetsmobilen och gett den ljud igen. Vem vet vem som ringer mig i morgon? 🙂 Å andra sidan kanske jag inte alls svarar…
Laddas skall också kamerans batteri. Hann fånga två sötnosar på bild innan den tvåfotade försvann till huvudstadens reor. Den fyrfotade ligger här intill och vilar sig.
Själv är jag för tillfället inte särskilt laddad. Steg upp på tok för tidigt i morse, men ville hinna baka chokladkaka innan nattgästerna skulle iväg västerut igen.

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

