Skip to content

Intimt i bassängen

mars 26, 2011

Igår var jag i bassängen tillsammans med damgänget. Veckans höjdpunkt alltså. Ovanligt mycket folk som plaskade omkring.  Det vanliga antalet karlar, som försöker imponera och slänger sig i med ett rejält magplask, så vi äldre damer har svårt att hålla oss för skratt. Ibland kan vi inte låta bli, tyvärr, förlåt. Lite genant är det väl också för dessa hannar när de märker att vi inte var så unga, som de först trodde. 🙂

I går tänkte jag slå till och simma mellan repen istället för att kryssa mellan vattenlöparna, men det var så mycket folk på den sidan att jag avstod. Mellan repen närmast vattenlöparna fanns en herreman och en dam. De böt sjuttons smidigt sida och jag var verkligen imponerad. De simmade hårt och koncentrerat. Jag simmade mina längder och plötsligt var det stillsamt på andra sidan repet. I bassängändan hade damen slagit armarna om karlen och stod och kysstes. Intimt umgänge i allas åsyn. Och jag må nu lämna detaljerna därhän… 😉

När vi duschade av oss efter väl uträttat värv erbjöd sig en av damerna att tvätta våra ryggar. Det var väl lite intimt det med, men ack så skönt…

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

