Skip to content
Tags

Inge vidare

mars 28, 2011

Igår började det, host, spott, fräs som en blixt från klar himmel. Krax, kräh, kröh lät det och jag blev mattare och mattare. Satt sysslolös i stolen och vågade mig inte i säng förrän jag fått i mig lite mumbojumbo som var grönt. Mitt i natten kom nästa attack, som skrämde slag på mannen i mitt liv.
I dag business as usual och två undervisningsgrupper, sedan hem på direkten med sexig röst och molande värk.
I morgon ledigt, men jag får inte följa med västerut. Buäääh! 😦
Knappast skulle jag orka heller för den delen.
Den stora frågan nu är om jag ska ta en sängfösare eller burana?

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Nå just så! Stackars dig, det är för eländigt att få flunssa! Krya på dig!!!!

    • inges permalink

      Tack jag ska göra mitt bästa och vara både karllös och billös idag! 🙂

Kommentera

