Skip to content

Sköna söndag

april 10, 2011

Idag har det varit mor-dotter-dag. I hela sex timmar umgicks jag med världens underbaraste mamma och vi hade det så skönt. Nog för att man ju får vara lite försiktig med mor då hon shoppar loss. Idag laborerade hon på verktygsavdelningen som den värsta proffs medan jag såg mig omkring med rullande ögon och inte fattade mycket.
För att inte tala om alla karlar hon vinkade åt på restaurangen. Riktigt snygga, gråhåriga män, så att t o m jag var tvungen att vrida mig ett helt varv runt i stolen och ta mig en titt. 🙂 Farligt det där. Ja, och inte satt hon ensam vid bordet heller. Jag hann knappt efter dricka och sallad så hade hon sällskap av en medelålders karl. Hon drar dem till sig som flugor till en sockerbit. 🙂
Själv fick jag heja på en gråhårig dam, inte en karl i sikte förrän jag återvände hem till mannen i mitt liv…
Tack mamma för en fin söndag.

From → Ditt och datt, Fritid

4 kommentarer
  1. emilia permalink

    Låter som en kul dag! Vart va ni o ita?

    • inges permalink

      Ja, det var helkul. Vi var till Gammelby och det var riktigt god mat. Synd om killarna som var hemma.

  2. Carola permalink

    Hej Inge!! Tittar bara in och meddelar att jag finns här igen på adressen:
    http://www.bloggen.fi/fantasy/

Kommentera

