Skip to content

En tokstolle

april 30, 2011

Nä, nä inte är jag alls en arbetsnarkoman fastän jag för en stund sedan suttit och besvarat en e-post om datakurser, ett långt och innehållsrikt svar. Vem skulle nu inte jobba när tillfälle erbjuds? 🙂
Tja, ingen annan än en tokstolle, en sådan som jag (eller vänta nu, heter det mig?).

För övrigt har jag varit runt med munkringar till nära och kära, haft mannen i mitt liv att blåsa upp ballonger som glatt både hemma och borta. Lite mjöd har jag också bjudit på. Allt har rönt uppskattning.
Har också hunnit med att storhandla i en proppfull affär och tanka bilen inför morgondagens färd västerut.
Nu just väntar jag på middagen, som tillreds av äldsta ättelägget. Så fort yngsta ättelägget kommer hem från jobbet ska vi äta.

Himlen fylls av regntunga moln så jag räknar med att det blir en lugn hemmakväll på tumanhand med mannen i mitt liv…

EN RIKTIGT GLAD OCH SKÖN VALBORG!

From → Ditt och datt, Fritid

2 kommentarer
  1. Carola permalink

    En riktigt skön 1:a Maj önskar jag dej.. 🙂

    • inges permalink

      Tack. Hoppas att du också haft en skön helg.

Kommentera

