Skip to content
Tags

Högtidsstund i sängen

maj 4, 2011

I går var det så äntligen dags.
I en månads tid hade jag redan otåligt väntat på att jag skulle få.
Hela kvällen väntade jag och laddade upp.
Äntligen blev klockan så mycket att jag kunde glida ner mellan lakanen.
Varsamt tog jag den i mina händer.
Sträckte njutningsfullt på mig och kände på den glatta ytan.
Smekte lite försiktigt.
Den var bekant, men ändå ny.
Gosade in mig i bädden
och

….

…..

…..

…..

…..

…..

…..

…..

…..

…..

slog upp det
första
bladet
i den nya
Modatidningen.

From → Ditt och datt

4 kommentarer
  1. Ha ha, jag som redan hann tänka att vågar jag läsa till slut…har också beställt Moda. Jag kommer att drunkna i tidningar och handarbetsböcker om jag inte börjar ta mitt förnuft till fånga:)

    • inges permalink

      Modigt gjort att våga läsa ända till slutet. 🙂 Själv håller jag också på att drunkna i mönstertidningar, men säg inte det åt nån för då måste jag garanterat sluta prenumerera på just Moda. Det konstiga med alla dessa mönstertidningar och böcker är att jag ändå aldrig tycks hitta riktigt det jag söker. Verkligt konstigt…

  2. emilia permalink

    Usch, sådant snusk! 🙂

Kommentera

