Skip to content

Träffar

juni 3, 2011

Plötsligt strömmade några eurosedlar in. Gamla skulder vi redan hunnit glömma återbetalades. Klart att man inte blir jätterik på typ femton euro, men på något sätt är det härligt att det finns ärlighet. Det gör ju att man vågar ge ett litet handlån nästa gång också.
Själv blev jag så glad och inspirerad att jag tog mig för att skriva in sedlarna i eurobilltracker, något jag inte orkat med på länge. Och nu fick jag genast två träffar, en på femman och en på tian.

From → Ditt och datt

4 kommentarer
  1. mumsen permalink

    Hejsan, det var något nytt intressant, har inte visst att sådant fanns. Kul. Ha en solig dag okram

    • inges permalink

      Tack. Det har varit en skön dag med besök hos mamma, hämtmat och mammas nybakade formbröd.
      Eurobilltracker är riktigt kul, men ibland så bara tröttnar jag på att skriva in sedlarna. En av sedlarna jag fått träff på hade faktiskt varit utomlands och det var ju lite spännande. Om jag minns rätt så var det en finländare, som hittade på det här också, liksom irc, Linux osv. Hurra vad vi är bra på internet och teknik.

  2. emilia permalink

    Mmm, nybakt formbröd! Jag vill också ha!

    • inges permalink

      Det är bara att komma efter, men du får nog skynda dig för vi har inte mycket kvar längre.

Kommentera

