Skip to content

Orm i paradiset

juni 18, 2011

I går medan jag simmade en sista gång var mannen i mitt liv ute på en liten fotosafari. Då hittade han ormen i paradiset. Jag är glad att vi inte visste om huggormen förrän sista dagen. Huuu, hade aldrig vågat på dass mitt i natten annars.


Idag har jag besökt ett annat paradis, nämligen Liljendaldagarna. Där såg jag inga ormar, men massor av människor och en hel del annat intressant. Hade Ida och Frida med mig, för de steg in i köket just som jag var på väg. De var mest intresserade av djuren och lakritsen, som såldes på marknaden.

From → Ditt och datt, Fritid

2 kommentarer
  1. Jag brukar tänka på sommarstället att det finns en förrymd boaorm som kommer att bita mig i rumpan på utedasset, på tal om knasiga fantasier 🙂
    Och visst ja, man såg ju nog att barnen gillade djuren och godiset på Liljendalmarknaden.

    • inges permalink

      Låter spännande, fast förnuftet säger ju att boaormar stryps. 🙂

Kommentera

