Skip to content

Ser syner

juni 21, 2011

Om ni alltså tror att jag är här på bloggen mitt i natten, så tror ni bara. Ni ser syner för jag är ju i säng och sussar sött, eftersom jag ska stiga upp okristligt tidigt imorgon. Min Adam-plåtlåda ska iväg till bildoktorn i preventivt syfte. Rembyte och lite koll och kanske t o m luftkonditioneringen börjar fungera efter omsynen. 🙂
Man kan ju alltid hoppas.
Ska också  iväg och försöka få klarhet i vad mammas plåtlåda har för konster för sig. Blir alltså mycket bil och teknik i morgon. Tur att man har en karl med sig  alltså. 🙂
I går och idag har det varit både umgänge och blankettkrig, men inget strandliv. Sånt sommarlov är det alltså här.

One Comment
  1. vandravidare permalink

    Precis vad jag trodde 😉

Kommentera

