Skip to content

Fläkten

juli 2, 2011

Under de senaste dagarna och förra natten har jag fått en ny vän, nämligen fläkten. När jag är i köket blåser den där, när jag är i vardagsrummet blåser den där, vid datorn blåser den och i sovrummet får den blåsa. Var jag än rör mig tar jag den med mig och stöpslar den. Den får så gärna blåsa på mig, mera fläkt bara. Tack!

Hettan var också det allmänna samtalsämnet på ÖN:s läsarfest i kväll. Men det svalkade tidvis skönt från vattnet.
Mera stillastående luft var det på 1700-talsmarknaden på dagen i stan. Hoppas det är lite svalare imorgon så jag inte svimmar då jag ska iväg till 1700-tals tinget. 🙂
Som sagt, det händer massor i Lovisa just nu…

From → Fritid

Kommentera

Kommentera

