Skip to content

Nötter

juli 25, 2011

Idag var jag en tur västerut och passade då på att införskaffa nötter, dvs noter till det gitarrspelande karlfolket här i huset. Det var ingen lätt uppgift för en som inte riktigt är insatt. Jag visste ju att det skulle vara både noter och ackord. Däremot visste jag ju inte att den ena föredrar om det också finns text. Håhåjaa…

Och nu gott folk måste jag packa väskan inför morgondagens lite längre tripp västerut. Men milda makaroner, VAD ska jag ha med? Nu blir det snart panikbråttom, för jag ska hinna sova lite också…

From → Ditt och datt, Fritid

3 kommentarer
  1. jag brukar också tala om nötter i det här fallet i bland, men jag är nog inte så bra på att spela enligt nötter – lättare går det s a s på gehör 🙂

  2. Först när jag läste tänkte jag på jordnötter…*fniss*
    Men det var alltså noter..!
    Ha en bra resa västerut..!! 🙂 🙂

    • inges permalink

      😀 Tack! Resan var helt fantastisk! Kimitoön är vacker.

Kommentera

