Skip to content

Busungar i gungstolen

augusti 4, 2011

Förlåt att här varit tyst och stilla i över en veckas tid, men det har varit så mycket annat. Förra veckan var jag ute på vift. Jag har också förtvivlat försökt få nånting färdigt ur händerna i det där galna projektet Sommarnattens galenskap (KYH). Resultatet blev att jag har 14 alster ogjorda (UFO:n). Snyft!
Därtill har jag bakat blåbärsbulle till halva släkten känns det som. Har själv inte hunnit plocka vare sig det ena eller det andra, men nog stått i köket och bakat. Lägg dessutom till att det har känts som att bo i en järnvägsstation när gästerna avlöst varandra här i huset. De flesta har varit intresserade av de här busungarna i gungstolen.

Ja och så hann jag ett varv till visfestivalen i Liljendal och i söndags iväg och fira Helena med en liten whiskypinne. En annan Helena drack flera pinnar medan jag nöjde mig med ett glas champagne. 🙂
Skriv- och datortid alltså mer eller mindre lika med noll.

I fredag börjar jag jobba lite smått, för att sedan fortsätta ledigheten ännu några dagar och så jobba igen på onsdag. Man kan ju inte ta i för hårt när man ska börja efter sommarledigheten. 🙂

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

