Skip to content

Hur gick det sen?

augusti 20, 2011

Ja, hur gick det då igår? Mina intentioner var ju goda, men…

… ja alltså, det tog ända till klockan 15 innan jag kunde sätta mig ute i trädgården med min virkning.
Jobbade igen för högtryck med att:
– skriva protokoll
– uppdatera hemsidan
– sköta e-posten
– säkerhetskopiera filer
– sortera undan lite skräp
– tvätta tre maskiner
– osv., osv….

Det var alltså min lediga fredag.
Inte sov jag längre än till kl 5.30 och Husis korsordet är fortfarande olöst. Inte fick jag följa med mannen i mitt liv och mr J heller och sen iddes jag inte ens krångla med minsta ättelägget och hans kompis, utan åkte västerut senare på kvällen för att besöka dottern, som var spelänka igår. Och senare på kvällen blev det mammas och lillasysters tur att få ett besök. Avlastade lite loppisfynd till glädje för min  mor och överräckte en krysstidning, som ska locka lillasyster till att idka lite hjärngymnastik.

From → Ditt och datt, Fritid

4 kommentarer
  1. Intressant länk under ”spelänka” – men hur hänger det i hop… jag är så dålig på sånt där med flickvännes fasters bror eller kusinens mosters farbrors brorson osv. så jag kunde inte lista upp vem som var på innebandyn – förresten, som spelare eller publik? 😀

    • inges permalink

      Alltså, han spelar inte längre aktivt på grund av knäskada och han finns där på bilden i mitten i vit t-shirt, han fick pris. Ja, och hans pappa gav den där flaskan till Tors innebandy. Han var väl faktiskt en av grundarna i tiden. Och sonen är alltså sambo med vår dotter. Sånt alltså… 🙂

  2. Hej Inge! Kolla min blogg 😀

Kommentera

