Skip to content

Lite lessen

augusti 28, 2011

Fattar inte, jag borde ju ha vant mig. Han har ju åkt i snart sex års tid västerut om söndagarna. Och nu, ja nu är jag lite lessen och saknaden hugger till. Ändå har han inte varit borta många timmar… Blir tomt och tyst i huset.

Själv har jag varit på språng i stan idag tillsammans med en väninna. Riktigt skoj hade vi och det enda jag ångrar var att jag aldrig frågade priset på de där vackra blå knapparna vid ett loppisbord. Suck! Men blått? Ja, det är ju liksom inte min färg alls… fast nu har jag kommit på en massa jag kunde ha gjort med dem…

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

