Skip to content
Tags

Gormat

september 18, 2011

I dag har jag gormat, ja alltså jag kan faktiskt göra det, ryta till alltså. Men sedan mår jag dåligt för det känns inte som jag. Det är liksom inte sån jag är. Tycker att jag inte vinner nåt på ryandet heller. Jovisst händer det saker och förändringar, men ändå tror jag att jag kommer längre med lite lock och pock. Fast idag hade jag ingen ork till det och så rann bägaren över och jag kläckte ur mig några sanningens ord med tordönsstämma.
Och nej, ingen annan än jag själv tog illa vid mig. 🙂

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Visst känner man sig lite snopen efter sådana utbrott, men varför måste man bara orka och orka? Igen annan tog illa vid 😉 så kan det ofta vara ;P

    • inges permalink

      Jo, ibland pyser det ut även om man är ljuuuv och tålmodig som jag! 🙂

Kommentera

