Skip to content

Vanaja-mies

september 28, 2011

Hurra vad jag är bra! Med de absolut minsta kunskaper som tänkas kan hittade jag den eftersökta personen, som mannen i mitt liv ville förmedla ett telefonnummer till. Och snabb var jag minsann. Innan hans samtal till nummerupplysningen gav resultat, givetvis efter att jag googlat på den efterfrågade mannen för att få fram ens ett namn, så hade jag redan googlat fram telefonnumret. Mannen i mitt liv är bortskämd med teknisk expertis när helst han har behov av den.
Mitt sökande skulle förstås ha varit ännu snabbare om jag hade fått lite flera ledord än Buckila. Men vad gör det, för en gångs skull var det riktigt roligt att vara nätdetektiv och hitta vanaja-mies.

From → Ditt och datt, Teknik

Kommentera

Kommentera

