Skip to content

Blixt och dunder

oktober 19, 2011

Hu, här är magiska under på gång, med blixt och dunder. Måste nog stänga ner datorn och bra så, för jag har jobbat intensivt framför skärmen hela kvällen. Känner mig inte särskilt bra på det jag gör nu just. Hur sjutton ska jag kunna åstadkomma inspirerande övningar, som ger mina kursdeltagare en känsla av att de kan vissa saker, men framförallt väcker intresse för att lära sig nytt?
Kanske jag inte alls borde syssla med sådant här?
Eller är det mörka och stormiga oktober som påverkar mig och spökar i bakhuvudet?

From → Ditt och datt

Kommentera

Kommentera

