Skip to content

Fy sjutton!

november 4, 2011

Förlåt att jag gnäller lite så här inför helgen, men….
I och för sig är jag ganska resignerad redan, men…
Alltså….

Inpå gården till min arbetsplats tycker människor att det är lämpligt att slänga skräp. Vi för en mycket ojämn kamp. Plockar bort allt på dagen. För att följande dag mötas av samma syn igen.
Så här såg det ut i torsdags på morgonen:

Och då har jag inte fotat hela gårdsplanen. Sen ska vi inte ens tala om måndagsmorgnarna, men det slipper jag för det mesta se eftersom jag oftast jobbar i grannstaden då.
Frågan är: Vad ska vi göra? Ignorera det hela och gå på som hittills och säga att nå, det är så lite att det gör inget…
Bygga ett högre staket?
Hmmm…

From → Ditt och datt

Kommentera

Kommentera

