Skip to content

Frostnupet

november 20, 2011

Full fräs, men så många intressanta saker och så mycket vackert och härligt många människor har jag hunnit träffa under veckoslutet. Men också njuta av lugn och ensamhet. I fredags var jag ju på mässa, i lördags på julevenemang och idag på den lokala julbasaren. Hann även ett varv till vävsalen idag och nu var jag inte där länge ,endast dryga två timmar. I morgon blir det ingen kurs för min del eftersom det är jobb som gäller, ett uppdrag som jag nu just känner mig allt annat än förberedd inför. Suck!

Hann också med utomhusvistelse idag och världen är frostnupet vacker:

Som besatt hackar Hacke Hackspett i vår gamla björk.
Men med på foto vill han inte alls vara, utan vänder stjärten till.
Alla fotografier är tagna av undertecknad, ifall ni undrar!

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

