Skip to content
Tags

Trött

januari 19, 2012

Har suttit och hängt ikväll. Först framför tv:n en liten stund, men jag tappade ögonkontakten med rutan per omgående. Sedan flyttade jag över till datorskärmen. Här är det ju lite mera aktivt när det ska chattas, e-postas, nyheter skall kollas osv.
Två nätter med lite och hackig sömn på grund av hosta och snörvel, tar nu ut sin rätt. Så nu kryper jag i flanellnattlinnet, rustar mig med Allers A-korsord och kryper ner mellan lakanen. Nattis!

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Känner igen det där med hackig sömn på grund av torr… just det, HACK-hosta…

    Har nu fyra dagar ledigt och försöker som den ordentliga arbetstagare jag är vila upp mig med sovmorgnar, varmt att dricka, hostmedicin, varmt på fötterna… och lite annans medusin också förstås, sånt som man inte får från Apotekshyllan 🙂

    • inges permalink

      Uj, inte bra när det blir så. Krya på dig och vila upp dig ordentligt. Tror hostan går fortare om då.

Kommentera

