Skip to content

En god gärning

januari 29, 2012

Vill inte skryta, MEN igår gjorde jag en god gärning. Sånt händer minsann inte alla dar.  MEN igår fick jag faktiskt iväg yngsta ättelägget till valurnan. Det gick efter lite övertalning och med en muta. Han blev nämligen bjuden på lunch!
Själv har jag inte följt med valdebatterna. Orkar inte engagera mig i dem längre. Känns som gammal skåpmat, det mesta, med strålkastarljuset på helt ovidkommande detaljer. Det som verkligen förvånar mig är människors öppenhet inför vem de skall rösta på. Vitt och brett talar de om kandidatnumret. Vad har hänt med oss? Ingen som bryr sig om valhemligheten längre?

Idag ska jag förresten fortsätta med en god gärning och gå på sjukhusbesök.
Men varning, varning snart ska jag ta tjuren vid hornen och bli riktigt ELAK! 🙂
Tro det den som vill, men varning har utfärdats, så håll er undan.

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

