Skip to content

Long time…

juli 12, 2012

… no bloging…
Beklagar, men har inte hunnit stjäla till mig bloggtid. Sommaren är en så intensiv period med en massa utomhusaktiviteter och många olika  evenemang. Så många bollar i luften samtidigt att jag knappt hinner med. Har hunnit med både sångfest på Kycklings, sommarteater på Bruket, bloggträff i grannstadenLiljendaldagarna, 1700-tals veckoslut i drottningsstaden och rosornas charm. Lägg dessutom till lite datorjobb, ett underbart besök på Sarfsalö, kusinträff, barn på besök, turistande i närmiljön, pyssel hemmavid, intensivt midsommarfirande, lite handarbete, läsning och korsord så inser ni att det är en nästan omöjlig ekvation att dessutom hinna skriva blogg. Hoppas att jag inte har tappat mina sista trogna läsare. Å andra sidan, på sommaren skall vi passa på att njuta och inte sitta och uggla framför datorn. 🙂
Om ni nu tror att det blir lugnare framöver, så glöm det. Massor av kul evenemang återstår att uppleva. Här i nejden händer faktiskt någonting hela tiden. Få se när jag hinner ta mig till västra delen av landskapet? När var det nu igen som Hangö har kvällstorg?

From → Fritid

Kommentera

Kommentera

