Skip to content

Dyrt och heligt

juli 15, 2012

Lovade mig själv dyrt och heligt att tidigt gå och lägga mig ikväll. Ändå sitter jag nu här framför datorn och skulle vilja göra massor ännu, men…

Idag har det varit en riktig ”släktdag”. Har träffat yngsta ättelägget, dottern med sambo, en svägerska, mamma, lillbrorsan med fru från Åland, ännu en svägerska med sin dotter. Vem sade att släkten är värst? 🙂

Ja, och så har jag förstås träffat mannen i mitt liv! 🙂
Men nån middag har jag inte hunnit med idag…

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

