Skip to content

Infruset

januari 3, 2013

Hur kunde min lillasyster veta att jag stod med skivan Infruset i min hand i Bengans skivbutik i Stockholm den 19.12?
Hur kunde hon veta att det var just den skivan jag längtade efter?
Men jag avstod och köpte skivor åt de yngsta ätteläggen istället.
Och hur kom det sig att hon just gav mig Infruset med Mando Diao i julklapp idag vid sin blixtvisit i barndomshemmet?
Systerlig telepati?
Än en gång, ett hjärtevarmt tack för den härliga julklappen.

From → Musik

2 kommentarer
  1. Jaa…den där skivan är såå bra!! 🙂 Otroligt att man kan göra sådana låtar av dom där typ 100 år gamla texterna …och tonsätta till modern musik!! 🙂

    • helt rätt och jag som trodde att allting i musikväg redan var gjort. Härligt att bli överraskad och felbevisad.

Kommentera

