Skip to content
Tags

Slit och släng

januari 20, 2013

ARGHHHH! Upptäckte i morse när jag bäddade att en resår eller fjäder sticker upp ur madrassen. Vad är det för slit och släng-samhälle vi lever i? Madrassen är knappt tre år gammal och redan sönder. Inte var den den dyraste, men inte heller den förmånligaste då vi i tiderna bytte madrasser. Och de förra höll ändå i över tio års tid. Att jag avskyr de här slit och släng-grejerna.

Undrar om jag nu är så gammal att det skulle vara dags att satsa på en superdyr Hästens säng?
Mannen i mitt liv tycker å sin sida att vi ska ta de gamla hetekkorna till heders igen för då får vi mycket utrymme i sovrummet. Hmmmm, jag är tveksam. Då kommer det både att gunga och gnissla när jag vänder på mig och vem kan sova då?

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Ja och HUGA om man inte kommer upp från hetekkan! Satsa på en motoriserad Hästens som hjälper dig med allt 😀

    • Jo, ska nog på allvar fundera på det, fast jag vann ju inte på Lotto nu i lördags heller. 😦

Kommentera

