Skip to content
Tags

,

Ett litet experiment

mars 7, 2013

– Ingen bryr sig ändå, brukar yngsta ättelägget säga när jag i panik stirrar i bilens backspegel och försöker med fingrarna kamma igenom håret som står ut åt alla håll och kanter.
Igår beslöt jag mig för att testa hans teori. For iväg till jobbet utan att alls ha kammat mig. Mitt hår spretade på samma sätt som om jag hade suttit nyfriserad i svt:s morgonsoffa.
Men INGEN sade nånting! De höjde inte ens på ögonbrynen.  Tänka sig. Antingen är jag modern eller så har gossen rätt.

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Ha ha haaa 🙂 Det var modigt av dig!

Kommentera

