Skip to content
Tags

,

Ytterligare en

april 3, 2013

Så har då ytterligare en i huset fallit offer för influensan. Äldsta ättelägget mätte 39 graders feber idag. Oklart när han kan återvända västerut. Yngsta ättelägget har kunnat lämna sängbottnen och till och med klarat av att jobba idag. Själv önskar jag intensivt att jag hålls på benen. Nästa vecka avslutar jag mina tre sista kurser för den här terminen. Håller mig på låååångt avstånd från mannen i mitt liv som hostar, hostar, hostar. Det river i lungorna på honom.

From → Ditt och datt

Kommentera

Kommentera

