Skip to content

Inte ännu

juni 2, 2013

– Du får int ta den ännu, sa mannen i mitt liv igår.- Varför det?
– Det är inte så varmt ännu.
– Men jag kan inte sitta här och jobba utan luft.
– Ja, men vad gör du sen när det blir hett på riktigt?
– Äh, då åker jag till stranden, svarade jag och placerade fläkten på databordet och fortsatte jobba medan damm och papper blåste omkring.

Idag är det då offentligt: Nu är det sommar!!!! Mannen i mitt liv viftar med sina lurviga iförd shorts. Adjö yllesockor och långkalsonger.

From → Ditt och datt, Fritid

2 kommentarer
  1. Vi tog också fläkten i bruk i går, 2 juni. I fjol tog vi fram den nån gång i juli om jag minns rätt.

Kommentera

