Skip to content
Tags

Sunshine Award

december 1, 2013

sunshine-award

Har fått en utmärkelse/award av Carita. Tack för det. Härligt att du tänkte på mig trots att jag varit mer eller mindre osynlig den senaste månaden här på bloggen. Men hej, jag överlevde den mest arbetsdryga november månad, som jag haft i mannaminne. Och nu kommer väl det mesta fortsättningsvis att gå i expressfart. Ett som är säkert är att stora förändringar står för dörren. Hoppas bara att jag hinner med allt.

Här följer reglerna för utmärkelsen/awarden:

  • Använd Sunshine Award loggan i inlägget.
  • Länka till den som nominerade dig.
  • Skriv tio saker om dig själv.
  • Nominera tio bloggare som inspirerar och förgyller tillvaron i bloggvärlden.
  • Lämna en kommentar på dessa bloggares sida.

Här kommer tio saker om mig själv:

  • älskar mitt jobb som datalärare i Lovisa Mi
  • har fem vuxna och utflugna barn
  • gift med deras far sedan år 1980!!!
  • tycker om att skriva och gör det då och då i lokaltidningen ÖN
  • är en sann bibliofil med bokhyllor som svämmar över alla bräddar
  • tycker om att handarbeta
  • tycker om att lösa korsord
  • tycker om att lära mig nya saker
  • är galen i glass, hallonbåtar och auraost
  • är nyfiken på livet

Och nu låter jag stafettpinnen gå vidare till följande tio bloggare. Listan är inte uppgjord i någon sorts viktighetsordning.

Tilda
ElovenaSmycka
Stickäventyr
Kajsastina
Hoffmans design
Dödergök
Tant vit & beige
Helena
Mmatilda

From → Ditt och datt

4 kommentarer
  1. Tackar för att du kom att tänka på mej, och jag gjorde mitt bästa 😉
    Ha det bra i väntan på jul.
    Monica

  2. Jag känner mig hedrad! Får se nu vad det blir av det här…

  3. Hej Inge,
    Tack för utmärkelsen!
    Men oj hitta 10 bloggare… det kan bli jobbigt ….
    Soligaste hälsningar Helena

  4. elovena permalink

    🙂 Man tackar för att ha blivit ihågkommen. Om jag kommer mig ur idet ska jag ta itu med uppgiften….

Kommentera

