Skip to content

Skärpning

april 2, 2014

Försöker skärpa mig, men det är inte lätt. Har nyss läst igenom mina vänners aprilskämt på Facebook först idag. Vad kan jag säga annat än att fantasin och kreativiteten minsann flödar.
Själv blev jag inte alls narrad och narrade inte heller nån igår.
Måste dock kolla hur det stod till med Knipan, som HBL hade fått nys om att blåst iväg. Men på kvällen var allting igen lugnt i Ekenäs och Knipan stod där den alltid stått, så länge jag minns.

knipanBlogg100: 32/100

From → Ditt och datt, Fritid

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. En heldag | ingescyber

Kommentera

