Skip to content

Jobbigt med blogg

april 9, 2014

– Det är ju jobbigt med blogg, konstaterade min kollega idag.
– Jag hinner inte uppdatera så ofta. Det tar tid med både foton och att skriva.
– Välkommen till gänget, svarade jag och fortsatte med uppmuntrande hejarop.
Och sedan hamnade vi oundvikligen in på området med de smått existentiella frågorna: Varför blogga? Ger ens inlägg något mervärde överhuvudtaget? Drunknar man i internetbruset?
Se där nånting att fundera över i natt!

Blogg100: 39/100

From → Ditt och datt

4 kommentarer
  1. Det är allt annat än jobbigt med blogg!!!! En rolig hobby, bilderdagbok, avkoppling…och mycket annat positivt. Men det är ju bara min åsikt

  2. Håller fullständigt med Tilda. Bloggen är för mig en kär hobby, en bilderdagbok avkoppling. Man får nya vänner via bloggarna, och miljontals finns det ju av dem – så gärna man skulle vilja läsa fler.

    Men visst är det så att man måste gilla det man gör, sin blogg – annars är det ju INTE kul 🙂

    • Ja, det är en kär hobby och det är roligt att skriva. Det är det ju, annars skulle vi nog inte blogga alls. Tror att kollegan inte riktigt har hittat tjusningen ännu, men det kommer kanske…

Kommentera

