Skip to content

Tio plus

april 10, 2014

Idag har det varit sorl och glada röster hela dagen på min arbetsplats där Din digitala vardag gick av stapeln. Och det var så intensivt att jag inte ens hann äta lunch, men det gjorde inget.
Tio plus får KSFmedias tre digicoacher, isynnerhet Alexander Evatt imponerade med sin föreläsning och demonstration. Jag blir så glad när ungdomar i den digitala världen tar hänsyn till seniorer och lyckas förklara så att de förstår.

din_digitala_vardag_alexander_evatt_ksfmediaAlexander Evatt visar hur man kan läsa ÖN på en surfplatta. En mycket uppskattad programpunkt bland dagens föreläsningar.

Blogg100: 40/100

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Det blev visst trångt i vår tidning på lördag, för intervjun med Synnöve fick inte plats. Men jag hoppas den kommer in på tisdag. Själva ämnet är ju aktuellt hela tiden, att seniorer vill och kan lära sig ny teknik.

    • Ingen fara, jag antog att det handlade om utrymmesbrist. Och som du säger, det är tidlöst att seniorer vill och kan. Ser framemot din intervju i tisdagens ÖN.

Kommentera

