Skip to content

Min fenomenala mor

april 17, 2014

För andra gången i den här bloggen måste jag höja min mor till skyarna. Hon kan ett och annat minsann. Hon har både lagat sill och bakat och när jag lämnade henne idag skulle hon ännu koka bondost (äggost). Puuuh, jag blir trött då jag bara tänker på det. Själv har jag tagit det mer eller mindre lugnt på förmiddagen efter avklarad disk, skött lite digitala jobbgrejer, städat undan och packat upp i det nya.

mammas_jästbrödOch så har jag fyllt det här jättefina bamsebrödet jag fick av min mor och så fixat en verkligt häftig chokladkaka, tror jag. Få se om den alls går att äta imorgon då vi ska fira äldsta ättelägget. Mannen i mitt liv som fick skrapa bunken och smaska i sig chokladresterna var åtminstone påtagligt nöjd. För mig återstår nu disken samt att önska er alla en

RIKTIGT GLAD PÅSK!

Blogg100: 47/100

From → Ditt och datt, Fritid

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Kalas | ingescyber

Kommentera

