Skip to content

Intensivt

maj 11, 2014

Det har varit minst sagt en underbar och intensiv söndag med morsdagslunch hemma hos oss, nästan alla barn samlade + en svärson och en svärdotter och min mamma. Hon hade bakat en mäktig och god radiokaka, som hade god åtgång samt en god tårta med hallongrädde och choklad. Mums! Och vi passade också på att fira dottern, som hade födelsedag idag. Hennes underbara kompisar hade med sig en blomma till mig för att deras egen mor var försvunnen. Oj, så rörd jag blev.
Nu är jag glad och trött. Har en del disk kvar, men den får vänta tills i morgon. Och nu ska jag sova, sova, sova, läääääänge och väl. Det har blivit två korta oroliga nätter tidigare. Var ju bara tvungen att se på Eurovision songcontest igår och det drog ut ända till klockan två på natten innan jag var i säng. Gäääsp!

Hoppas att ni alla har haft en fin söndag!

Blogg100: 71/100

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

