Skip to content

Revan

maj 27, 2014

Beklagar att ni blev utan blogginlägg igår, men nästäldsta ättelägget anlände från Ekenäs tillsammans med sin fästmö och kusinen från Tenala dök upp hos min mor. Så hela dagen lång var det umgänge som gällde. Datorn och Internet var övergivna.

I det gamla lakanet jag drar över mig på kvällen finns en reva. Den är omsorgsfullt lagad med små nästan osynliga stygn. Nu har jag lyckats sparka hål på revan. Vem skall nu laga den? Eller ska lakanet slängas? Jag kan inte sy så vackra stygn för hand.

Blogg100: 86/100

 

 

 

 

From → Ditt och datt

2 kommentarer
  1. Gick inte att lämna kommentar där du skrivit Pin-inlägget så jag svarar här i stället.

    Att skriva upp pin-koden på ett papper är väl inte helt klokt, men jag kan ge dig ett tips.
    Låtsas att du skriver ett telefonnummer och ett namn. T.ex. Carita 040-744 9557 och så vet du vilken del av det här är din pin – de fyra första, fyra sista eller fyra i mitten, bestäm själv. Lycka till!

Kommentera

