Skip to content

Elände i köket

maj 31, 2014

Så har det då hänt, närmare bestämt igår kväll, nu har eländet flyttat in i köket. Och då talar jag inte om hörnhyllan eller skåpet som dök upp där igår. Nej, jag talar om tv:n. Men lovat är lovat och då måste jag ju hålla mitt ord. Mannen i mitt liv har redan en längre tid drömt om en tv i köket. I ett mycket svagt ögonblick lovade jag att sen då jag får nytt kök så… Ja, och där är vi alltså nu. Och tyvärr tv-utbudet blir inte bättre av en tv i köket. Men vad gör jag inte för att mannen i mitt liv ska vara glad och lycklig?

Blogg100: 90/100

From → Ditt och datt, Teknik

Kommentera

Kommentera

