Skip to content

Inte många dagar kvar

maj 31, 2014

Nu är det inte många dagar kvar längre så har jag klarat av utmaningen med ett blogginlägg per dag. Idag serverar jag visserligen två och det gör jag för att komma ifatt veckans miss. Men nu är jag uppdaterad. Inget speciellt eller spännande att rapportera idag och bra så. Lyckades nästan tömma tvättrummet i vårt gamla hus och har nu en massa lådor jag borde packa upp här i det nya. Det som ännu saknar namn. Hoppas att jag kan stanna hemma i morgon och få undan det mesta. Alternativt njuta av att få sitta och virka i solens sken. Passar på att önska er alla en riktigt skön söndag.

Blogg100: 91/100

 

From → Ditt och datt, Fritid

Kommentera

Kommentera

