Skip to content

En låda om dagen

juni 5, 2014

I ett lättsinnigt ögonblick gick jag med på att vi ska packa upp minst en låda om dagen. Men ack vad lååååångtråkigt det blir. Att packa upp kökssakerna gick någorlunda snabbt för dem ville jag ju ha på plats och det efterlängtade extra skåpet anlände snabbare än jag hade tänkt. Och det var förstås för att mannen i mitt liv skulle få sin efterlängtade tv i köket.
Men nu är det nästan stopp på resten. Nere i källaren finns hur många lådor som helst att packa upp. Böckerna saknar bokhyllor och kläderna saknar en garderob. I mitt hobbyrum är det totalkaos. där saknas både hyllor och skåpdörrar, bland annat. Så länge jag ännu hittar mina alster och garn får jag väl vara nöjd. Och jag har faktiskt försökt hålla fast vid en låda om dagen. Jag vill ju inte leva lådliv hur länge som helst heller.

Blogg100: 96/100

From → Ditt och datt

Kommentera

Kommentera

